Szeretettel köszöntelek a Zsidó közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Zsidó közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Zsidó közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Zsidó közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Zsidó közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Zsidó közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Zsidó közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Zsidó közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
“Ne bízz a Börtönőrben!”
És észrevették, hogy némelyik tanítványa tisztátalan, vagyis mosdatlan kézzel étkezik. (Márk 7:1-7)
Ebben a versben a farizeusok azzal foglalkoztak, amivel a vallásos emberek foglalkoznak, a külső megjelenéssel, míg Jézus a szívvel foglalkozott. (1. Sámuel 16:7.) Az Ószövetségi mosakodási törvények másodlagos célja a higiénét szolgálta, de ahogy a Kolosszé 2:16-17-ben olvashatjuk, valódi céljuk az volt, hogy árnyékai legyenek, illusztrálják a mögöttük lévő szellemi igazságot. A szennyezett étel árthat a testünknek, de nem érheti el a szellemünket. (János 3:6.)
Az írástudók és farizeusok elhagyták az Ószövetség szabályai által tanított szellemi tisztaságot, ezért teljes mértékben megromlottak szellemi területen. Pál apostol is foglalkozik ezzel a kérdéssel a Galata 3:12-ben, amely azt mondja: “A Törvény nincs hitből.” A Róma 14:23-al kombinálva, amely szerint “ami nincs hitből, az bűn”, a hit által való élet – törvény nélkül – káromlásnak számított a törvényes zsidók számára, ahogy manapság a törvényes keresztények számára is az. Isten a törvényt a bűn feltárására adta, nem pedig azért, hogy megigazítson bennünket általa. (Galata 3:24.)
Az Újszövetség hívője számára bűn az, ha Istenhez úgy próbál meg kapcsolódni, hogy megtartja az Ószövetség törvényeit. A Törvény önmagában nem bűn (Róma 7:7), de bűn az, ha az ember azért próbálja megtartani a Törvényt, hogy igazzá tegye magát Isten előtt. A Törvény célja az, hogy felfedje számodra, hogy nem válthatod meg magad. Kizárólag Jézus Krisztus megváltói munkájába vetett hited üdvözíthet.
A Törvény alatt azt kaptad, amit érdemeltél. A Jézusban való hit által elfogadod Isten kegyelmét, a miatt, amit Ő tett érted. A hittől való bármely eltávozás, különösen az Ószövetségi Törvényhez való visszatérés kiüresíti Krisztus munkáját (Galata 2:21) és a legrosszabb bűnt jelenti. Kizárólag a Jézusban való hit nyitja fel a Törvény keménysége által lezárt bűntudat és kárhoztatás ajtaját. Jézus hatalmas személyes áldozattal vásárolta meg a szabadságodat, ezért Őbelé vessed a hited a mai napon és élvezd az Ő Életét!
Andrew Wommack
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!